המסמכים הנדרשים לפגישה עם עו"ד נזיקין

אילו מסמכים נדרשים לפגישה עם עו"ד ?

 

במקרה של תאונת דרכים

 

  • תיעוד רפואי מלא החל ממועד התאונה ועד ליום הפגישה עם עו"ד.
  • תעודת ביטוח חובה
  • רישיון רכב
  • רישיון נהיגה
  • אישור משטרה
  • 3 תלושי שכר לפני התאונה
  • הוכחות לנזק לרכב/ דו"ח שמאי/ קבלות על תיקון הרכב-אם יש.
  • תמונות של נזקי הגוף: צלקות, שטפי דם, חתכים, פצעים וכו'.
  • מסמכי המוסד לביטוח לאומי, במידה ומדובר בתאונת עבודה.

 

במקרה של תאונות עבודה/ תאונות ברשויות ציבוריות

 

  • תמונות של המפגע/המכשול/המכונה ממנה נפגע. הרעיון הוא לתעד את המפגעים הקשורים לרשלנות שגרמה לתאונה לדוגמא: צילום מדרכה משובשת, בור ברחוב, מכונה במקום העבודה וכו'.
  • מסמכי המוסד לביטוח לאומי הנוגעים למקרה התאונה.

 

קרן זיסו משרד עורכי דין טלפון: 03-6035303 פקס 03-5496072 נייד קרן: 052-2260446 כתובת: יגאל אלון 55 קומה 4 ,BGS תל אביב מיקוד: 6789115 .

info@zisso.co.il

משרד עו"ד קרן זיסו מתמחה בטיפול בתביעות פיצויים בגין נזקי גוף כתוצאה מתאונת דרכים, רשלנות רשות מקומית, תביעות ביטוח לאומי ,תאונות עבודה, תאונות תלמידים ועוד

כל האמור באתר זה אינו מהווה יעוץ משפטי או תחליף ליעוץ משפטי מכל סוג שהוא.